Kunst

ASICS lanseser ny reklamekampanje

03-03-2014 10:00 ASICS Norge Asics lanserer en ny reklamekampanje med slagordet "Better Your Best". 2014 kampanjen retter fokus p? hvor stor betydning teknologi og produktutvikling har for ? inspirere og motivere alle som trener og hjelpe de til en bedre

03-03-2014 10:00 ASICS Norge Asics lanserer en ny reklamekampanje med slagordet “Better Your Best”. 2014 kampanjen retter fokus p? hvor stor betydning teknologi og produktutvikling har for ? inspirere og motivere alle som trener og hjelpe de til en bedre prestasjon.

Asics lanserer en ny reklamekampanje med slagordet “Better Your Best”. 2014 kampanjen retter fokus p? hvor stor betydning teknologi og produktutvikling har for ? inspirere og motivere alle som trener og hjelpe de til en bedre prestasjon. True sports performance-merkevaren ASICS har i dag presentert sin nyeste kampanje, der m?let er ? motivere og inspirere alminnelige sportsut?vere til ? n? m?lene sine under mottoet “Better Your Best?. For f?rste gang lanserer ASICS en fjernsynsreklame for prestasjonsforbedrende utstyr. Et energisk lydspor og en gutt-m?ter-jente-historie danner bakteppet for reklameinnslaget. Det er en reklamekampanje som viser frem ASICS Muscle Support-kolleksjon og fremhever hvor viktig tekstilenes teknologi er i en ut?vers s?ken etter stadig forbedring. Den europeiske kampanjen er et ledd i en global strategi og bygger p? temaet “Journey of Improvement” fra 2013, Asics’ hittil mest vellykkede kampanje. -ASICS er et premiumvaremerke som videreutvikler sine kampanjer rundt perfermance produkter. Som l?per og mosjonist er “Better Your Best” lett og ta til seg siden mange strever etter ? n? nye m?l, sier Erik Nystedt, Markedssjef Region North. Som et ledd i utviklingen legger 2014-kampanjen enda st?rre vekt p? hvor viktig produktutvikling og digital teknologi er for ? inspirere, motivere og forbedre prestasjonen hos alle som trener. Kampanjen varer i ett ?r og vil bli distribuert i en rekke ulike kanaler ? TV-reklame, trykte annonser, i form av varemerkefilmer i digitale medier, butikkreklame, arrangementer og p? web. Selskapet fortsetter ogs? ? gj?re folk oppmerksomme p? sitt nettbaserte treningsverkt?y, MY ASICS, og skaper dermed et fullt integrert digitalt konsept. Kampanjen tar for seg den krevende innsatsen alminnelige sportsut?vere utf?rer for ? forbedre sin egen ytelse og n? m?lene sine. Som et ledd i dette temaet fokuserer ASICS p? den betydningen teknologi har for ? stimulere, oppmuntre og inspirere idrettsut?vere, samt p? hvor viktig produkt-innovasjon er for ? sikre at m?lene kann?s. F?lgende n?kkelhistorier inng?r i kampanjen: Tv-reklamekampanje for Muscle Support-tekstiler TV-reklamen forteller historien om en kvinnelig l?per som f?r ekstra utholdenhet ved ? bruke Muscle Support-kolleksjonen. Reklameinnslaget ?pner med at en l?per forserer alle hindre p? veien gjennom et pulserende bybilde. Hun avslutter i en rolig forstad, der hun inviteres med p? l?petur av en mystisk mannlig l?per som st?r i en d?r?pning. Takket v?re ASICS Muscle Support-kl?rne klarer hun ? tilbakelegge enda noen kilometer. Reklameinnslaget ender med mottoet “Run. And Run with ASICS Muscle Support Gear”. Maratonkampanje ? “We are Marathoners” Kampanjen for trykte medier og film, “We are Marathoners”, er en hyllest til lidenskapen og engasjementet som utvises av maratonl?pere verden over. Kampanjen ser p? kampen, motgangen, energien og lidenskapen som inng?r i det ? l?pe maraton, og oppfordrer maratonl?pere til ? forene seg for ? bli bedre enn sitt beste. Tenniskampanje ? “Advantage You” Fokuserer p? ASICS globale ambassad?rer, Gaël Monfils og Samantha Stosur. Kampanjen gir et innblikk i de fysiske og emosjonelle kravene til tennisspillere i eliteklassen og innsatsen de legger ned for ? oppn? forbedringer. Utover dette skal ASICS ogs? promotere produkter for triatlon og terrengl?p og utvikle produktannonser. Kampanjen, som er produsert av 180 Amsterdam, vises p? TV og p? digitale kanaler i hele Europa fra 1. mars og kommer til ? g? ut ?ret. Du kan se tv-reklamen p? f?lgende link: http://youtu.be/h-_D225vVEY About ASICS Anima Sana In Corpore Sano: A Sound Mind in a Sound Body. More than sixty years ago, in 1949, Kihachiro Onitsuka founded the forerunner of ASICS, Onitsuka Ltd, introducing its first pair of shoes. Since then, a lot has changed, except ASICS commitment to offer the finest and most innovative sportswear products. Today, ASICS is represented on every continent. In constant dialogue with professional and amateur athletes, ASICS translates technology into sophisticated and functional products for a large number of sports. www.asics.com

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy