Kunst

BEAUTY FOR ALL – INSPIRASJON

24-02-2014 08:41 L'Oréal Norge - CPD CELEBRITY RED CARPET Her kan du lese intervjuer, f?lge step-by-step guider, og f? tips til hvordan du kan f? den perfekte party-looken. http://www.celebrityredcarpet.co.uk/ - det har aldri v?rt enklere ? f? r?d-l?per stilen! HAIRSTYLE Hairstyle gir de siste h?rtrendene for menn og kvinner sett i New York, Paris og London - fotografert av Motefotograf Justin Wu.

24-02-2014 08:41 L’Oréal Norge – CPD CELEBRITY RED CARPET Her kan du lese intervjuer, f?lge step-by-step guider, og f? tips til hvordan du kan f? den perfekte party-looken. http://www.celebrityredcarpet.co.uk/ – det har aldri v?rt enklere ? f? r?d-l?per stilen! HAIRSTYLE Hairstyle gir de siste h?rtrendene for menn og kvinner sett i New York, Paris og London – fotografert av Motefotograf Justin Wu. http://uk.hairstyle.com

CELEBRITY RED CARPET Celebrity Red Carpet gir ferske oppdateringer p? de aller siste trendene innen makeup, h?r og negler. Her kan du lese intervjuer, f?lge step-by-step guider, og f? tips til hvordan du kan f? den perfekte party-looken. http://www.celebrityredcarpet.co.uk/ – det har aldri v?rt enklere ? f? r?d-l?per stilen! NAIL ART Nail Art spesialiserer seg p? de aller siste trendene innen negler, og gir tips til hvordan du kan gj?re det selv enten du er nybegynner, ?vet eller ekspert. Nail art gir viser de siste neglene sett p? cawalken, p? den r?de l?peren, eller p? it-jenta i New York. http://www.nail-art.com/ HAIRSTYLE Hairstyle gir de siste h?rtrendene for menn og kvinner sett i New York, Paris og London – fotografert av Motefotograf Justin Wu. Det er lett ? bli inspiret, og du finner en enkel guide til hvordan f? looken selv. http://www.hairstyle.com/ For bildemateriale, vennligst kontakt: [email protected] L’Oréal-konsernet er et av verdens st?rste kosmetikk- og skj?nnhetsselskap. Med hovedkontor i Paris og labratorier verden over er selskapet en pionér i bransjen. Noen av grunnverdiene i selskapet er innovasjon, forskning og mangfold. Den ber?mte frasen ‘Because you´re worth it’ spiller p? L’Oréal sitt ?nske om ? tilby velv?reprodukter til alle aldre, hudtyper og behov. L?Oréal anvender ikke dyrefors?k i forbindelse med noen av sine produkter eller ingredienser, dette gjelder alle markeder, alle steder. For mer informasjon, se: http://www.loreal.com/csr-commitments/loreal-answers/the-question-of-animal-testing.aspx

A to już wiesz?  H?yt trykk p? reiser til varmen i vinterferien

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy