Kunst

DEN GYLDNE IDÉ – VINNERE

18-10-2013 00:10 NCSC – Nordic Council of Shopping Centers Norge Det finnes mange fantastiske kreative tanker og idéer som er satt ut i livet p? kj?pesentre over hele landet. NCSC Norge ?nsker ? inspirere til videre kreativitet gjennom ? hedre de beste og mest effektive aktivitetene gjennom siste tolv m?neder. NCSC deler ut prisen Den Gyldne Id? til ?rets mest kreative markedsaktiviteter!

Prisene ble delt ut under Kj?pesenterkonferansen 17.okt p? Clarion Hotel & Congress i Trondheim.VINNERE: Relasjonsskapende aktivitet Magasinet Drammen ? Rosa Sl?yfe Ideen er god, utfordrende, modig og inkluderende. Kampanjen er flott gjennomf?rt, og blir ved bruk av egne ansatte troverdig og n?r. Det st?r respekt av de ansatte som stilte opp for denne viktige saken. Resultatet av kampanjen har styrket internkulturen p? senteret og Rosa Sl?yfe valgte dette ut som et av sine beste eksempler. I sannhet en virkelig gylden idé! Kampanje Buskerud Storsenter & Krokstad Senter ? P? vei til hytta Det spennende med P? vei til hytta er innsikten om at mange ferierende fra n?rliggende regioner passerer i relativ n?rhet til Buskerud Storsenter & Krokstad Senter p? vei til hytta uten n?dvendigvis ? kj?re innom eller bortom for ? handle. Man har trukket ut de forretningene som tilbyr p?skens “basisvarer” og brukt dette i kommunikasjonsuttakene. Det er en godt gjennomf?rt mediestrategisk kampanje. Integrasjon med Google Maps er lite brukt og bevisstgj?r kundene. Det skal gis honn?r til sentrene for at noen t?r ? sette hypotesene sine ut i livet og til et sv?rt overkommelig budsjett. Norsk kj?pesenterbransje trenger at noen v?ger og pr?ver nye ting. Kampanjen kan bygges p? ytterligere. Internmarkedsf?ring Oslo City ? Cityzens Oslo City har med denne internkampanjen snudd en utfordring til en mulighet! Juryen gir honn?r for at man bruker sosiale medier, video, og fysiske m?tepunkter for ? bygge og forbedre internkulturen. Tilfredsheten med ledelsen har ?kt til 85%, noe som er sv?rt godt for et s? stort senter. At Oslo City n? har 500 forn?yde, engasjerte og entusiastiske medarbeidere, som ogs? blir sett og h?rt, bidrar til at det blir penger i kassa ogs?. For Oslo City bidro Cityzens til at det er lettere ? f? i gang felles aktiviteter – For hvem har ikke lyst ? v?re med i denne kule gjengen her? Innpakningen og konseptet er en gylden idé som juryen synes fortjener applaus. Oslo City har satset utradisjonelt mye ressurser og penger inhouse, og som viser at de har lykkes sv?rt godt. ?pen klasse Galleriet ? Subwaste Subwaste er en nyskapende, kreativ og sv?rt godt gjennomf?rt idé. Konseptet er ikke tilfeldig og stemmer godt overens med senterets visjon om ? gi storbyopplevelser i alt de gj?r. Idéen og utformingen av den er av h?y klasse, noe som ogs? fortjent har gitt oppmerksomhet og anerkjennelse utover landegrensene og utover kj?pesenter sf?ren. Juryen er overbevist over at dette m? v?re Norges desidert kuleste s?ppelrom! De har funnet l?sningen p? et problem og utfordringen med avfallssortering har blitt noe sv?rt fint. Budsjett og stor ?kning i sorteringsgrad er med p? ? styrke Subwaste som en gylden Id?.¨ Jury Den Gyldne Id? 2013: H?vard Bakken Annons?rforeningen Stian LybergSpre Hans MoeKitchen Reklamebyr? Hilde NymannKampanje Keno Trolid Oktan Prisen er sponset av N?ringsEiendom og Kjedemagasinet. Nordic Council of Shopping Centers Norge er den eneste foreningen i Norge for kj?pesenterbransjen og den norske avdelingen har n?rmere 350 medlemmer. Totalt har den nordiske foreningen over 1100 medlemmer, og har aktiviteter i alle nordiske land. Form?let for foreningen er ? lage m?teplasser for bransjen, hvor det skapes faglige og menneskelige relasjoner, enten du er senterleder, sentereier, leietaker/detaljist eller tjenestetilbyder. Arrangementene i Norge er fagseminarer, studietur til utlandet og Kj?pesenterkonferansen hver h?st. I tillegg har medlemmene tilgang til flere nordiske arrangement. NCSC tilbyr ogs? utdannelse innen Center Management. NCSC st?r ogs? bak utdelingen av Kj?pesenterprisene: ?rets Kj?pesenter, ?rets Butikkjede, ?rets Driftsteam og markedsprisen Den Gyldne Idé. Disse prisene deles ut p? Kj?pesenterkonferansen hvert ?r. For mer informasjon om konferansen og prisene, se www.kj?pesenterkonferansen.no Vedlagte filer PDF-dokument

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy