Kunst

Gir bort 2 millioner flasker Coca-Cola zero

18-10-2013 12:50 Coca-Cola Enterprises Norge AS To millioner 1,5-liters flasker med Coca-Cola zero skal gis bort til t?rste nordmenn i h?st. Coca-Cola lanserer i disse dager sin st?rste smakspr?vekampanje noensinne, for ? feire den gode mottakelsen av selskapets nye planteflasker ? PlantBottle?.

To millioner 1,5-liters flasker med Coca-Cola zero skal gis bort til t?rste nordmenn i h?st. Coca-Cola lanserer i disse dager sin st?rste smakspr?vekampanje noensinne, for ? feire den gode mottakelsen av selskapets nye planteflasker ? PlantBottle?. ? Coca-Cola har i l?pet av 2013 gjennomf?rt store endringer i Norge, som lanseringen av v?re nye flasker ? blant annet laget av organisk plantemateriale ? og nye flaskest?rrelser. Endringene har blitt sv?rt godt mottatt av norske forbrukere. Vi ?nsker ? feire dette med ? gjennomf?re v?r st?rste smakspr?vekampanje noensinne. M?let er ? gi bort to millioner 1,5-litersflasker med Coca-Cola zero, sier Ignace Corthouts, adm. direkt?r i Coca-Cola Enterprises Norge. I sommer kunne nordmenn finne navnene p? seg selv, venner og familiemedlemmer p? Coca-Cola etikettene. Det var f?rste gang dette ble gjennomf?rt i Europa, noe mange syntes var et morsomt p?funn ? det ble en stor suksess og snakkis. Den nye smakspr?vekampanjen er et tegn p? at Coca-Cola fortsatt har et m?l om ? begeistre og involvere norske forbrukere. ? Vi tror mange vil sette pris p? ? kunne f? en flaske med Coca-Cola zero, p? samme m?te som mange syntes det var morsomt ? finne sine egne navn p? flaskene v?re. Og n?r vi n? gir bort 2 millioner 1,5-litersflasker, betyr det at de fleste av oss f?r muligheten til ? f? med seg en gratis flaske Coca-Cola zero hjem i kj?leskapet, sier Corthouts. ? Bredden og trykket p? denne kampanjen er enormt, det er den st?rste smakspr?vekampanjen vi har gjennomf?rt her til lands noen sinne. Vi vil ha kuponger i de store dagsavisene, som forbrukerne kan bytte inn i en halvannenliters flaske med Coca-Cola zero ? i n?r sagt hvilken som helst butikk her i landet, fortsetter Corthouts. En ekstra null blir gull Den store smakspr?veutdelingen kombineres med at nordmenn vil bli kjent med et nytt tema for Coca-Cola zero ? ?Just add zero?. Dette kommer sammen med nye visuelle elementer som bringer mer farge og en ny design inn i Coca-Cola zero sitt merkevareuttrykk. ? ?Just add zero?-temaet handler om at det ? legge til en null i ulike sammenhenger, ofte vil f?re til uante ? og positive ? konsekvenser, sier Corthouts, som smilende legger til at et godt eksempel kan v?re at de fleste nok hadde likt ? legge til en ekstra null p? l?nnsslippen. ? Vi kommer til ? kommunisere dette budskapet i en rekke kanaler; b?de TV, kino, i printannon-ser og utend?rs, avslutter Ignace Corthouts. Om Coca-Cola Enterprises Norge Oppskriften p? Coca-Cola ble laget i 1886 av apotekeren John S. Pemberton i Atlanta, USA. I 1895 fantes drikken i alle statene i USA, og ved ?rhundreskiftet kom Coca-Cola til Europa. I Norge kom Coca-Cola p? markedet i 1926. Siden 1997/98 har Coca-Cola Enterprises Norge AS hatt ansvaret for produksjon, salg og distribusjon av Coca-Cola i Norge. Fra produksjonsanlegget p? L?renskog, like utenfor Oslo, markedsf?res og distribueres, i tillegg til Coca-Cola, ogs? Coca-Cola light, Coca-Cola zero, Fanta, Sprite, Urge, TAB X-tra, Bonaqua, Powerade, Mer, Nestea, Minute Maid, Burn,Kuli og CHAQWA. Coca-Cola Enterprises AS har til sammen ca. 700 ansatte i Norge. Selskapet omsatte for ca 2,4 milliarder kroner i 2011 og solgte 290 millioner liter drikke her til lands. Se www.coca-cola.no for mer informasjon eller v?r nettside om samfunnsansvar: http://cceansvar.no/

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy