Kunst

NESTEA f?r 30 % mindre kalorier

30-04-2014 14:36 Coca-Cola Enterprises Norge AS NESTEA? lanserer nyheten om at hele portef?ljen f?r 30 % mindre sukker og kalorier. Vi m?ter signalene fra forbrukerne, og skaper enda flere anledninger til ? nyte iste med god samvittighet, sier Line Sj?thun, ansvarlig for NESTEA i Norge.

(Oslo, 30/04/2014) NESTEA? lanserer nyheten om at hele portef?ljen f?r 30 % mindre sukker og kalorier. Vi m?ter signalene fra forbrukerne, og skaper enda flere anledninger til ? nyte iste med god samvittighet, sier Line Sj?thun, ansvarlig for NESTEA i Norge. Hele NESTEA-portef?ljen f?r n? redusert kalori- og sukkerinnholdet med 30 %. Dette er mulig ved at NESTEA introduserer Stevia-ekstrakt som s?tning p? drikkene sine. Unntaket er White Peach-varianten, som er sukkerfri. ? Det er viktig for oss ? ligge i forkant, og m?te signalene fra alle dem som er glad i god iste ? og dem er det mange av i Norge, sier Line Sj?thun, ansvarlig for NESTEA i Norge. Flere anledninger til ? nyte iste ? I fjor introduserte vi NESTEA Green Tea Citrus med Stevia-ekstrakt som s?tning. Denne ble tatt godt i mot, og har gitt grunnlaget for at vi n? kan gj?re det samme p? v?re andre smaker: Peach, Lemon, Mango & Pineapple og Green Tea Citrus. I tillegg har vi v?r femte smak, White Peach, som er helt uten sukker og kalorier, fortsetter Line Sj?thun. ? Slik gir vi alle som er glade i god iste flere anledninger til ? nyte den med god samvittighet. V?re drikker har n? blitt enda mer forfriskende. Testene v?re viser at Stevia-ekstrakt fungerer sv?rt godt med syrlige smaker, som jo preger v?re isteer, fortsetter Line Sj?thun. Omfattende lanseringsplan NESTEA st?tter relanseringen med ? fornye designet p? flaskene og salgsmateriellet i butikk. Salgskonsulentene er utstyrt med nye display som skal st?tte salget i butikker og utsalgssteder. NESTEA kommer ogs? til ? gjennomf?re sampling i dagligvare, KBS, i parker, p? strender og festivaler gjennom hele sommeren. Det er lagt opp til en omfattende medieplan, blant annet med en ny reklamefilm for nett som NESTEA har store forventninger til. For mer informasjon ? vennligst kontakt Vibeke Hansen, assisterende direkt?r for eksternkommunikasjon, Coca-Cola Enterprises Norge, e-post: [email protected], mobil: 99013349. Line Sj?thun, ansvarlig for NESTEA i Norge, Coca-Cola NWEN, e-post: [email protected], mobil: 90713012. Om Coca-Cola Enterprises Norge Oppskriften p? Coca-Cola ble laget i 1886 av apotekeren John S. Pemberton i Atlanta, USA. I 1895 fantes drikken i alle statene i USA, og ved ?rhundreskiftet kom Coca-Cola til Europa. I Norge kom Coca-Cola p? markedet i 1926. Siden 1997/98 har Coca-Cola Enterprises Norge AS hatt ansvaret for produksjon, salg og distribusjon av Coca-Cola i Norge. Fra produksjonsanlegget p? L?renskog, like utenfor Oslo, markedsf?res og distribueres, i tillegg til Coca-Cola, ogs? Coca-Cola light, Coca-Cola zero, Fanta, Sprite, Urge, TAB X-tra, Bonaqua, Powerade, Mer, Nestea, Minute Maid, Burn,Kuli og CHAQWA. Coca-Cola Enterprises AS har til sammen ca. 700 ansatte i Norge. Selskapet omsatte for ca 2,5 milliarder kroner i 2012 og solgte 290 millioner liter drikke her til lands. Se www.coca-cola.no for mer informasjon eller v?r nettside om samfunnsansvar: http://cceansvar.no/ Vedlagte filer Word-dokument

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy