Auto

Nordmenn vil ha det bedre enn hjemme p? ferie!

17-11-2014 12:04 Ving Norge AS ?Vi er kvalitetsbevisste, vil ha flere valgalternativer og setter pris p? gode r?d n?r vi skal velge feriene v?re. Det er blant hovedfunnene i en ny rapport om nordmenns forhold til reiser. – M?let med Ferierapporten er ? belyse ferietrender med fokus p? reiser ut av Norge, sier Tonje Fossum, markeds-og kommunikasjonsdirekt?r i Ving.

c8

Vi er kvalitetsbevisste, vil ha flere valgalternativer og setter pris p? gode r?d n?r vi skal velge feriene v?re, og det er viktig for oss at reisearrang?rene i dagens marked er moderne. Det er blant hovedfunnene i en ny rapport om nordmenns forhold til reiser. – M?let med Ferierapporten er ? belyse ferietrender med fokus p? reiser ut av Norge. Vi ?nsker rett og slett ? bli enda bedre p? ? analysere ferietrender og vite mer om hva v?re gjester vil ha i fremtiden, sier Tonje Fossum, markeds- og kommunikasjonsdirekt?r i Ving. Som f?rste reisearrang?r i Norge har Ving unders?kt nordmenns forhold til reiser og valgfrihet. Ved hjelp av flere unders?kelser gjort blant landets befolkning og panelet Ving Advisory Board har fem reisetrender blitt identifisert: Vi elsker valgfrihet n?r vi skal reise, men vil ha hjelp til ? velge riktig. Det store antallet valgmuligheter vi har i dag gj?r det vanskelig ? velge og ? vite om man tar rett valg ? ogs? n?r det gjelder reiser. Ideelt sett vil vi at noen med relevant erfaring hjelper oss. Vi har ulike reise?nsker i ulike faser. Vi er individer med ulike ?nsker og forventninger til hva ferien skal inneholde, og noen ganger ?nsker vi oss én ting, mens vi neste ?r kan ?nske oss noe helt annet. I l?pet av et ?r eller to skal kanskje den samme personen p? familieferie til varmere str?k, p? storbyreise med venner, og p? fotballtur. Vi vil ha det bedre enn hjemme n?r vi reiser. Vi har det fint hjemme, og vil ikke ha det noe d?rligere n?r vi reiser. Mange er heller ute etter den spesielle og genuine hotellopplevelsen som skiller seg litt fra det ordin?re. Hotellet har blitt et reisem?l i seg selv. Mine reiser viser hvem jeg er. En reise er ikke bare en reise, men et statussymbol. Originale opplevelser, spesielle bosteder og ?uvanlige? reisem?l er ettertraktet blant reisende i dag. Over 40 % mener ogs? at tilgang til Facebook (og deling) p? hotellet er sv?rt viktig. Vi vil at reisearrang?rer skal v?re tidsaktuelle. Charter eller ikke charter? Mange reisende er opptatt av ? oppleve nye reisem?l, reisetyper o.l., men i fornyelsesprosessen m? ikke kjerneproduktet skyves av bordet ? mange er fortatt begeistret for de klassiske ferieturene. Ferierapporten bygger p? en rekke ulike kilder, blant annet kunnskapen fra v?rt eget reisepanel samt eksterne unders?kelser. Vi har ogs? satt sammen Ving Advisory Board, best?ende av et utvalg mennesker fra ulike yrker med variert bakgrunn og erfaring, som har diskutert unders?kelser, statistikk og problemstillinger i reiseverdenen. Hensikten har v?rt ? identifisere trender knyttet til reiser og valgfrihet og hvilke konsekvenser det kan ha for reisearrang?rer Ving er Norges st?rste reisearrang?r med reiser til mer enn 300 reisem?l i over 40 land. Ving arrangerer charterreiser, fleksible pakkereiser med rutefly, i tillegg til flybilletter og hotell for de som vil reise p? egen h?nd. Reisene selges via internett, telefon, i egne butikker samt utvalgte reisebyr?er over hele landet. Ving Norge AS har 89 ansatte og over 400 000 reisende ?rlig.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy